משפצים את הבית? אל תשכחו את דלתות החדרים!
מקור: חברת קלאסדור

עיצוב חלל הפנים בבית שלכם, במיוחד בעת שיפוץ, הוא משימה שמתייחסת לכל הפרטים הקטנים. על כן, אתם רוצים להבטיח שתעמוד לרשותכם האפשרות להשקיע גם בדלת הכניסה ובדלת הממ"ד, שמעבר להיותם הרושם הראשוני המתקבל בבית, הן יכולות להשלים את האווירה בחלל החדר ולתת את המגע הסופי מבחינת עיצוב ומבחינת שימוש בחדרי הבית השונים.

חלל פנים מוקפד

כחלק מתהליך שיפוץ הבית שלכם, אתם עוסקים בפרטים רבים מאוד. מן המטבח ועד לריצוף, כל ההחלטות הכי קטנות הן אלו שיקבעו את המראה הסופי של חדרי הבית שלכם. בהתאמה, גם ההחלטה על רכישת דלת חדשה או התקנה של טפט לדלת היא החלטה שיכולה להשפיע על מראה הבית הסופי. לכן, בעלי בתים ושוכרים רבים מעוניינים להשקיע מחשבה בעיצוב דלתות הפנים השונות, כולל בממ"ד, שיוצרות יחד מראה נטול רבב לכול בית מגורים.

עמידות לאורך זמן

בתחום הדלתות לא רק היכולת לספק מראה יפה היא חיוניות, אלא גם השימוש בפועל מוצר לאורך פרקי זמן ארוכים. במידה ואתם לא מעוניינים להשקיע משאבים רבים ברכישת דלת חדשה מן היסוד, אבל אתם בהחלט רוצים לשפר את התפקוד שלהם, אתם יכולים להשקיע בתהליך ציפוי דלתות. תהליך זה מסייע לכם לשפר את מראה הדלת, אך גם ובעיקר לשפר את העמידות בפני מים וחלודה וכן לספק אטימה חדשה שעם הזמן נשחקת, ולהבטיח שהדלת תישמר במצב תקין לשימוש לאורך שנים ארוכות.

טיפול לפי בקשת הלקוח

על מנת שתצליחו להשקיע את כל המאמצים שלכם בשיפוץ ובתהליך חידוש דלתות מוצלח, אתם רוצים למצוא את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום זה. צוות מקצועי ישתמש אך ורק בחומרי המילוי לתיקון חורים ובפתרונות הציפוי המתקדמים ביותר, שלא יפגעו בהרכבי החומרים הקיימים בדלת שלכם, ישמרו על בידוד מלא של חלקי הפנים של הדלת ועל תקינות המנגנון לאורך זמן, ויאפשרו לכם שימוש חלק בדלת, ללא תקלות לאורך שנים. זו היא תמורה מספקת לעלות השיפוץ שיכולה במקרים רבים גם לחסוך לכם לא מעט כסף. זאת, במקום רכישת דלת חדשה שמגיעה לאלפי שקלים, ובמיוחד לדלת הממ"ד שקשה להחליפה.

חברת קלאסדור היא חברה אשר מחזיקה סטודיו מקצועי לעיצוב ולציפוי דלתות. צוות החברה מאפשר לכם לשדרג את דלתות הכניסה והפנים או לקבל שירותים מיומנים לחידוש הדלתות הקיימות בבית. החברה פועלת על פי סטנדרטים גבוהים בכדי ליצור מראה מושלם בכל פרויקט מחדש. לפרטים נוספים וליצירת קשר, התקשרו- 052-5551100

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here