מה צריך לדעת על החלפת דלתות מטבח
קרדיט flickr

המטבח מהווה את הלב של הבית. מלבד העובדה שהמטבח מהווה חלל עבודה, הוא מהווה חלק בלתי נפרד מהבית כולו, המשמש את דיירי הבית עבור ארוחות משפחתיות ולא פעם, עבור עבודה, כאשר הוא מעוצב באופן הנכון. לא מעט אנשים חשים במהלך הזמן כי הם אינם מרוצים ממראה המטבח הקיים שלהם ומעוניינים לעצב את המטבח שלהם מחדש. תהליך שיפוץ וחידוש המטבח, כולל בו כמה פרמטרים כגון: בחירת משטחי העבודה במטבח, בחירת המרצפות, בחירת ארונות למטבח, בחירת מגירות למטבח וכמובן: בחירת מוצרי פרזול מתאימים. אם החלטתם ללכת על מראה יוקרתי יותר למטבח שלכם, כדאי שהחלפת דלתות המטבח שלכם, תתבצע בצורה מושלמת, לדלתות המעידות על יוקרה ואיכות: דלתות זכוכית.

החלפת דלתות מטבח- במה מדובר

כאשר מדובר על החלפת דלתות במטבח, לרוב מדובר בעיקר על החלפת דלתות מטבח, כלומר: החלפת הדלתות של הארונות. חלל הארון נשאר אותו חלל ועל מנת להעניק לארון מראה אחר לחלוטין, יש צורך להחליף את דלת הארון, בדלת אחרת. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של חומרים לדלתות ארונות, כאשר חשוב מאוד לבחור בחומר גלם איכותי מחד ומאידך, בחומר גלם אשר עונה על המטרות העיצוביות והדקורטיביות העומדות על הפרק. בין היתר ניתן למצוא כיום דלתות בגימור אפוקסי אשר מהוות דלתות בעיצובים חדשניים, דלתות עץ בגימור פולימר, דלתות עץ מפורניר ואף דלתות בחיפויי זכוכית. כמובן שלכל דלת מטבח, יש להתאים אמצעי פרזול מתאימים ואיכותיים, אשר יהפכו את פתיחת וסגירת הארון לקלה, נוחה ואיכותית. עבור בחירת אמצעי פרזול למטבח, יש צורך לבחור בנגר איכותי, אשר יתאים לארונות את אמצעי הפרזול המתאים להם ולצרכים שלכם באופן כללי.

דלתות זכוכית לארונות המטבח- האם זה כדאי?

אם מתחשק לכם כאמור להעניק למטבח שלכם מראה נקי ויוקרתי, אין ספק שכדאי לכם לבחור בדלתות זכוכית לארונות המטבח שלכם.  באמצעות דלתות זכוכית לארונות מטבח, ניתן להעניק למטבח מראה מודרני וחדשני או מראה בסגנון כפרי יותר ומיוחד. זכוכית מהווה חומר שנוח לעבוד איתה ולכן, ניתן לעצב באמצעותה במגוון עיצובים רחב. אם אתם חוששים שזכוכית היא חומר עדין היא תגרום לארונות המטבח להישבר לאחר שימוש ממושך, הרי שכדאי שתדעו שכיום תמצאו זכוכיות חזקות מאוד, אשר ניתן להתקין אותה בצורה הבטוחה ביותר בארונות המטבח. טווח המחירים של דלתות הזכוכית הינו גדול יחסית ועל כן, כל אדם יכול לבחור את הדלתות המתאימות למטבח שלו באופן מושלם ובהתאם לתקציב הכלכלי שלו.

בחירת מוצרי פרזול ודלתות לארונות המטבח, זהו דבר שיכול להשפיע באופן מהותי הן על המראה הכולל של המטבח שלכם והן על הפונקציונאליות, איכות ונוחות השימוש במטבח שלכם ועל כן, כאשר אתם חושבים על החלפת דלתות מטבח, חשוב שתבחרו הן את הדלתות והן את מוצרי הפרזול, המתאימים ביותר עבור המטבח שלכם.

 

חברת ח.ג. סחר התחילה את דרכה בשנות ה- 50 בסמטאות יפו. כיום, אנו ספקים של ענף המטבחים, הרהיטים והבניה. חשוב לנו להיות עדכניים,
להציג חידושים, פיתוחים טכניים ורעיונות דקורטיביים.

אזור התעשייה, מבוא חורון

טלפון: 03-5136100

*יש לתאם הגעה מראש

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here