דלתות פנים והתאמתם לצרכים

היום, מרבית האנשים כבר לא מסתפקים ב-דלתות פנים סטנדרטיות שהתקין הקבלן ומחפשים דלתות מעוצבות ואיכותיות יותר אשר מתאימות לצרכיהם והעדפותיהם האישיות. אם גם אתם מעוניינים להחליף את דלתות פנים בביתכם, הגעתם בדיוק אל המקום הנכון.

במאמר שלפניכם תוכלו למצוא מספר טיפים מועילים לבחירה נכונה של דלתות פנים מעוצבות , גם לבית שלכם.

  • – לפני שרצים לקנות דלתות פנים, תעשו בחוכמה אם תמדדו את גודל הדלת והמשקוף. ישנם לא מעט מקרים שבהפ המידות הן אינן סטנדרטיות, ועל כן יש להזמין דלת במידות מיוחדות. מה רבה תהיה אכזבתכם אם כבר הזמנתם דלת מבלי למדוד את גודל המשקוף והדלת הקיימים, ובסוף תגלו שהם לא מתאימים למידות. לא חבל?
  • – הנה נתון קטן אך מעניין וחשוב. יצירת מרווח בין חלקה התחתון של הדלת לבין הרצפה יסייע במניעת סימני גרירה על גבי המרצפות. אבל(!) מרווח שכזה גם יפגע בבידוד ודרכו יוכלו לעבור חום או קור בקלות רבה יותר. לשיקולכם…
  • – ישנם 3 סוגים עיקריים של דלתות: דלת כנף – זוהי למעשה הדלת הסטנדרטית שאותה אנו מכירים אשר מולבשת על גבי ציר ונפתחת בתנועה סיבובית אל צידו הפנימי או החיצוני של החדר. דלתות הזזה – אלו דלתות אשר נעות על גבי ציר אופקי ונפתחות בצמוד לקיר או אל מגרעת בתוך הקיר עצמו. דלתות בעלות שתי כנפיים (דו כנף) – כמו דלת הכנף, פשוט שתיים כאלו הצמודות אחת לשנייה ומתאימות לפתחי כניסה ויציאה רחבים במיוחד.
  • – דלתות פנים מגיעות במגוון של ציפויים חיצוניים וסוגי מילוי. אם אינכם בטוחים או שאינכם מכירים את כל האופציות העומדות בפניכם, מומלץ כי תבררו מעט באינטרנט מהן האופציות הקיימות וכמובן מומלץ במיוחד להתייעץ עם איש מקצוע או עם מוכר הדלתות עצמו אשר יפרוש בפניכם את האופציות הקיימות ויוכל להמליץ לכם על האופציות המתאימות ביותר עבורכם מבחינת טעמכם האישי, הצרכים שלכם ובמסגרת התקציב המיועדת.
  • – גם סוגי המשקופים הם רבים ומגוונים ויכולים בהחלט להשפיע על האפקט העיצובי המתקבל מהדלת. גם כאן מומלץ להתייעץ באיש מקצוע שיציג לכם את האופציות השונות עבור משקופים או אולי אפילו ימליץ לכם על דלת ללא משקוף כלל. שיהיה בהצלחה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here