דלת פרופיל בלגית לעיצוב הבית, האם כדאי?
קרדיט Freepik

מהן דלתות פרופיל בלגי?

בעשור האחרון, ניתן לראות עלייה בשימוש בדלתות פרופיל בלגיות מאלומיניום ממספר סיבות. הגמישות, האיכות והחומר הקל, מאפשרים לבנות פרופיל מסגרת איכותי ומעוצב בהתאם ללקוח ולעיצוב הכולל של הבית. הרבה קבלני שיפוצים ואדריכלים עושים שימוש באלומיניום במגוון רב של פתרונות כמו חלונות, דלתות, מעקות, גדרות ועוד. האלומיניום אינו דורש הרבה ולכן התחזוקה שלו יחסית מעוטה והוא אמין ובטוח לאורך זמן רב. 

שימוש באלומיניום לעיצוב דלת בלגית לכניסה הראשית

במיוחד כאשר מדובר בדלת הכניסה הראשית, שצריכה להיות מרשימה, יפה ובעלת עיצוב מיוחד, ניתן ואף מומלץ להשתמש בדלת פרופיל בלגי. העיצוב הבלגי הינו בין סוגי העיצובים הפופולרים ביותר בעולם ובבתים רבים בישראל. המראה שלו מאפשר לנו לייצר את דלת הכניסה היפה ביותר ובעיצוב בהתאמה אישית. דלת כניסה שתעמוד בפני סוגי מזג אוויר שונים ותבטיח לנו שקט ובטחון לטווח הארוך. בעזרת האלומיניום, ניתן לייצר צורות שונות, גדלים, ועובי. 

עובי מסגרת האלומיניום – איך בוחרים?

כמו שאמרנו מקודם, בזכות הגמישות של חומר האלומיניום, ניתן לעצב אותו לשחק איתו במידה רבה ובהתאם לעיצוב הקיים. איך בוחרים עיצוב לדלת האלומיניום? לדוגמא, במידה ואתם מעוניינים בדלתות פנים, אין צורך בלבחור דלת אלומיניום עבה במיוחד כמו בצורך של דלת חזקה ועבה לדלת הכניסה הראשית. העובי של הפרופיל הוא מה שיחזיק את הזכוכית או כל חומר אחר שישב בתוך המסגרת ובדלתות פנים, ניתן להשתמש באלומיניום יחסית דק ובכך לחסוך כסף. כנל לגבי הפרזול, אין צורך בפרזול רב כאשר מעצבים דלתות פנים. 

מה יותר זול דלת מאלומיניום או ברזל?

ההבדל העיקרי בין מחיר דלתות מאלומיניום לדלתות ברזל הינו לאו דווקא מחיר הדלת עצמה. המחיר בסופו של דבר מתבטא בתחזוקה. דלת מברזל נוטה להיחלד ולכן יש צורך בתחזוקה שוטםפת במיוחד כאשר מדובר בדלת שחשופה למזג אוויר שונה. 

לפני בחירת הדלת והעיצוב שמתאים לכם, כדאי להתייעץ עם כמה בעלי מקצוע ולראות עבודות שהם ביצעו בעבר על מנת שתוכלו לקבל החלטה טובה יותר. מאחלים לכם בהצלחה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here