קרדיט - freepik

אוהבים אור טבעי שנכנס לבית ומשתקף על הרצפה והקירות לידו? חולמים על חלל מעוצב ומרשים? זה הזמן להוסיף לבית דלתות כניסה עם זכוכית. דלתות אלה משלבות פלדה עוצמתית שמגנה על הבית יחד עם חלונות קטנים ועדינים הממוקמים באזורים שונים בדלת. כיום, כאשר המרחב הביתי הופך להיות המקום העיקרי בו המשפחה שוהה, כדאי להשקיע מעט יותר בעיצובו.

מחפשים חברה אמינה עם מגוון פתרונות לייצור דלתות מעוצבות, הכירו את אלידור תעשיותאלידור נותנת מגוון פתרונות לייצור דלתות בהתאמה אישית לכל לקוח.

מה הופך את דלתות הכניסה לחשובות כל כך בבית?

חלק מהחשיבות שמקבלות דלתות הכניסה לבית נובע מהנוכחות הכפולה שלהן. מצד אחד, בבתים פרטיים הן משמשות כאלמנט עיצובי חיצוני אותו רואה כל אדם שעובר ברחוב. מן הצד השני הן משמשות כחלק מהחדר אליו נכנסים לבית.

הוספת מראה משובב לבית

בנוסף, בעוד עיצוב הקיר הוא בדרך כלל צבע סולידי או חיפוי של שיש (חיצוני) הדלת היא המקום שבו ניתן להוסיף חישורים ועיצובים נוספים. למשל, ניתן למצוא דלתות כניסה עם זכוכית עליה מוטבעות יצירות שונות, טקסטורות ואפילו זכוכית צבועה מבריקה בגוונים שונים.

כך, לכל עיצוב סולידי של בית נוסף סגנון ייחודי שלו, המעיד על דייריו. אם תביטו רק לרגע קל בדלת שיש לכם היום ותחשבו: "האם היא מייצגת את הסגנון שלי", יתכן ותגלו כי בעוד אתם יצירתיים מאד, הדלת דווקא רגילה ומשעממת. למרבה המזל אתם יכולים להחליף ולשנות אותה בפחות מיום אחד.

מגוון צבעים ועיצובים

אינכם מוגבלים בכמות הצבעים או סגנונות העיצוב אותם תוכלו לבחור. נכון, רבים רוכשים דלתות כניסה עם זכוכית בגוונים סולידיים, אך כמובן שאתם יכולים לגוון. יש הבוחרים דלתות בגוון טורקיז ואחרים בוחרים בגוונים נועזים יותר כמו כחול או ארגמן. השמיים הם הגבול בתחום הזה.

מלבד זאת, אתם כמובן יכולים לבחור גם עיצובי זכוכית שונים, ולבחור את השקיפות של חלקי הזכוכית בדלת. כפי שציינו זגוגית שקופה לחלוטין יכולה להוסיף תאורה טבעית לבית.

מתאימים את הדלת לעיצוב הפנים והחוץ

ארכיטקטים ריבם בוחרים את דלתות הכניסה לפי עיצובי הפנים והחוץ שלכם. למשל, אם אתם מעצבים את הבית בסגנון מודרני ומשלבים בו אלמנטים עשויים מאלומיניום, תוכלו לשלב זאת גם בדלת. אחרים, מעדיפים דלתות כניסה עם זכוכית עליה מוטבעות טקסטורות שונות שמזכירות את האריחים בבית או את יצירות האומנות התלויות בו.

לסיכום, אל תתפשרו על עוד דלת. אם השקעתם בעיצוב של הבית בסגנון שלכם, זה הזמן גם לשדרג אותו עם דלת מסוגננת שתתכתב עם המראה המיוחד שלו. בחרו דלת של ספק איכותי ומוכר ותוכלו ליהנות מהתוצאה לאורך שנים רבות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here