תיקון דלתות הזזה

כולנו אוהבים את ארון ההזזה הגדול שלנו שבו אפשר לאחסן את מיטב בגדנו. הוא נוח, חוסך במקום ואפשר לפתוח אותו בעזרת הזזת הדלת הצדה על גבי המסילה. אך לא אחת קורה שדווקא ארון ההזזה האיכותי שנראה כל כך מושלם זקוק לתיקון. וכשהוא נתקע, חשוב לקרוא לאיש מקצוע בתחום אשר יוכל לטפל במצב. 

מתי מבצעים תיקון דלת הזזה?

אחד התיקונים המורכבים יותר שאפשר להיתקל בהם בהקשר של תיקון ארון הזזה הוא תיקון דלת הזזה. על פי רוב, מדובר בהחלפת דלת ארון שלמה. התיקון נדרש כאשר נגרם נזק חמור לדלת הארון (המשתמשים הצליחו איכשהו לשבור אותה), או כאשר היא נשחקה ויצאה מכלל שימוש לאורך השנים. תיקון עלות דלת עשוי להגיע ל-1,500 שקלים, תלוי בגודל העבודה שיש לבצע ובאיכותה של הדלת.

כשהגלגלים לא עובדים

תיקון משמעותי נוסף שבו נתקלים אנשי מקצוע הנתקלים בתיקון דלתות הזזה הוא החלפת גלגלים. כידוע, דלת ההזזה של הארון מונחת על גבי גלגלים שנעים על המסילה. כאשר הגלגלים נשברים, נשחקים או יוצאים ממקומם, נוצר הצורך להחליף אותם. עלות תיקון כזה עולה כ-300 שקלים. מעבר לכך, גם אתם כמשתמשים יכולים לשמור על שלמותם של הגלגלים. זכרו להתייחס בעדינות אל הדלת ההזזה ולא לטרוק אותה בחוזקה. כמו כן, חשוב להזיז בגדים וחפצים שונים מהמסילה, כדי שדבר לא ייתפס בין הדלת לבין המסילה. ואם כבר מדברים על מסילות, הרי שמדי פעם יש צורך להחליף אותן. כעבור שימוש רב שנים, המסילות עלולות להישחק. עלות החלפת המסילה עשויה להגיע ל-1,000 שקלים. 

איך מוצאים איש מקצוע לתיקון דלתות הזזה?

ישראלים רבים מתייחסים לאנשי מקצוע בחשדנות, בעקבות מקרים לא מעטים של רמאיות. מתקנים חובבנים יוצרים של רע לבעלי מקצוע אמתיים, שעושים את עבודתם נאמנה, עד כדי כך שלא מעטים מעדיפים לנסות ולתקן את דלת ההזזה לבד. העניין הוא שלא מדובר בתיקון פשוט, והוא אף יכול לעלות ביוקר. המנגנון של דלת ההזזה מורכב יותר ממנגנון של ארון רגיל, ולכן תיקון בלתי נכון עלול להביא ליותר נזק מתועלת. על כן, אלה כמה דברים משמשעותיים שצריך להביא בחשבון כאשר מחפשים איש מקצוע לתיקון דלת הזזה:

  • ניסיון – בררו כמה שנות ניסיון יש לאדם בתחום תיקון דלתות ההזזה המיוחדות. עם צבירת הניסיון באה המקצועיות, וכך תוכלו לדעת שלפניכם עומד איש מקצוע שיודע מה הוא עושה. 
  • המלצות – כדאי לאסוף המלצות על איש המקצוע. לקוחות מרוצים הם תמיד קריטריון בטוח יותר למציאת האדם המתאים שיתקן לכם את הארון. 
  • הצעת מחיר – שימו לב למחירים שמציע לכם מתקן הארונות. האם מדובר במחירים הוגנים ביחס למחירי השוק? כמו כן, מתקן ארונות מקצועי לא ימהר לסגור אתכם מחיר בטלפון, עוד לפני שהוא בחן את התקלה בפועל. במקום זאת, הוא יגיע אליכם הביתה כדי לבדוק את התקלה מקרוב, ורק אז יציע את המחיר. 
  • זמינות – כאשר אינכם יכולים לפתוח את הארון, אתם יודעים שאתם בבעיה גדולה, הרי כל הבגדים שלכם נותרו כלואים בפנים. זאת אומרת שאתם זקוקים למתקן ארונות מהיר שיודע להיות קשוב לדחיפות שבקריאה שלכם ויגיע בהקדם האפשרי, ולא למתקן ארונות ש"מורח" אתכם ויגיד שיבוא בעוד יום או יומיים. 

מתקנים אצל ולדי ארונות

לא מצליחים להזיז את הדלת? גלגלי הארון יצאו ממקומם? הכירו את ולדי ארונות, חברה מקצועית המציעה מגוון רחב של שירותים הכוללים תיקון דלת הזזה, פירוק והרכבה של ארונות, הרכבת רהיטים, שירותי נגרות וכדומה. כאן תקבלו מענה מידי למצוקה שלכם ושירות איכותי מכל הלב.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here