דלתות יוקרה מאיטליה

SCRINGO הוא מותג דלתות איטלקי, המשווק בארץ סוגים שונים של דלתות באיכות פרימיום. מדובר על ייצור דלתות בטכנולוגיה מתקדמת דלתות הזזה לכיס ודלתות נסתרות. בדלתות גוף מערכת פנימי METAL BOX עשוי מפח ומצופה במעטפת אלומיניום מטאלית. הוא תורם לכך שהדלתות יותר חזקות ועמידות, גם בתנאי חוץ ומונע קורוזיה. בנוסף בדלתות רשתות אלסטיות המעניקות לכל דלת מראה חלק ואסתטי ומונע מפגעים.

המבנה הייחודי מעניק יציבות וחסינות יחד עם מראה יוקרתי בלתי מתפשר. בדלתות ההזזה מסילה עליונה ומסגרת מאפשרים תנועה חלקה, מהירה ושקטה של הדלת.

דגמי דלתות יוקרה מאיטליה אלה, הדלתות עונים על הטרנדים העולמיים בתחום עיצוב הבית הן מבחינת חומרי גלם והן מבחינת דגמים.

דלתות הזזה לכיס מה זה ?

למותג דלתות יוקרה האיטלקי סקירניו, מספר דגמים של דלתות הזזה.  BASE או BASE DOPPIO, דלת הזזה כפולה, הגולשת לתוך כיס חבוי בקיר ויכולה לפתוח שני חללים גדולים. דגם BASE מתאים להתקנה בחדרים רטובים כמו אמבטיות, חדרי ארונות, שירותים ובכל חדר אחר בבית לרבות חדר שינה, חדרי ילדים ועוד. אופטימלי למשרדים. משווק ברוחב של 120 ס"מ ובגובה של 3 מ'.

אפשר להזמין את הדלת הזו בבחירה של חומרי גלם כמו עץ או זכוכית וכן בצבע מועדף.

BASE דגם הדלת הכפולה היא ברוחב של 2.40 מ' וגובה 3 מ'. גם את הדלת הזו אפשר להזמין בזכוכית או בעץ.

GRANLUCE הנה עוד סוג של דלת הזזה לכיס עם משקוף עץ, הגולשת לכיס שבקיר. היא קיימת ברוחב של 2.80 מ' ובגובה של 3 מ'.

הטרנד הכי נסתר – דלתות נסתרות 

דלתות נסתרות הן מגמה גדולה מאוד היום בעיצוב דלתות לבית ולמשרד. דלתות אלה עשויות מחומרי גלם איכותיים מאוד ובעיצובים מינימליסטיים המשתלבים באלגנטיות "ובצניעות" בכל חלל. אלה הן דלתות קו אפס בעצוב מודרני ונקי, אסתטיקה משובחת במיטבה עם ניחוח איטלקי. דלתות אלה נקראות גם דלתות קו אפס. הן נבלעות בקיר כאילו ואינן קיימות, ומותקנות היום בבתי יוקרה, משרדים, מלונות בוטיק ומבנים פרטיים. 

הן מגיעות במגוון חומרים וגוונים, דלתות יוקרה של סקירניו. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here