קרדיט: bigassfans.co.il

בשנים האחרונות, מאווררי תקרה שקטים התפתחו לדגמים מתוחכמים והפכו לחלק בלתי נפרד מתוכנית מתקדמת של עיצוב פנים שמבוססת על נוחות הדיירים בבית. לכל בית יש דרישות שונות למאווררי תקרה, סוגי מנועים שקטים, גודל המאוורר בהתאם לחדר, מקורות תאורה, וכמה שיקולים עיקריים נוספים.

בחירת מאווררי תקרה היא תהליך מורכב, שדורש הבנה בשפע משתנים ואפשרויות כמו למשל מה כדאי לקחת בחשבון בבחירת המאוורר המתאים. מאמר זה מציג כמה טיפים לבחירת הסוגים הנכונים של אווררי תקרה שקטים שיתאימו לתקציב, לגודל החדר בו הם יותקנו, ולהעדפות העיצוב.

בחירת מאווררי תקרה שקטים בגובה הנכון

בבחירת מאווררי תקרה שקטים להתקנה בחדר עם תקרה נמוכה, יש לבחור דגם צמוד, כדי להבטיח מרווח נאות בין התקרה לבין גוף המאוורר. להתקנת מאוורר בחדר עם תקרה בגובה ממוצע, שימוש במוט תלייה שמסופק על ידי היצרן, יתאים באופן הולם. עבור תקרות גבוהות יותר, מוט מאריך יוריד את המאוורר למיקום אופטימלי בתוך החדר, בערך שמונה או תשעה מטרים מהרצפה.

מאווררי תקרה שקטים זמינים בגדלים שונים, עם מוטות באורכים שונים, וניתן למצוא את הסוגים השונים באולם התצוגה של חברה שמשווקת פתרונות אוורור לבית. מומלץ לבחור גם את מוט ההארכה של המאוורר מאותה חברה שממנה אתם קונים את המאוורר.

מיקום הולם של המאוורר

מיקום מתאים של התקנת מאווררי תקרה שקטים משפיע על הגודל המומלץ בבחירת המאוורר, על סוגי הביצועים שיש לחפש ועל החומר שממנו הוא עשוי. חשוב להבין שמאווררי תקרה אינם מורידים את טמפרטורת החדר; הם מקררים את החדר באמצעות יצירת משב רוח שקט ונעים.

יש להתקין אותם במקומות שבהם מתרחשת תנועה גבוהה במשך הכי הרבה זמן. מקומות טובים הם מעל המיטה או מעל מקומות ישיבה בסלון או בפינת האוכל. בהתאם למיקום הנבחר של מאווררי תקרה שקטים, יש לקחת בחשבון שיקולים שונים.

מכיוון שרוב מאווררי התקרה מותקנים בתוך הבית, השיקולים צריכים לקחת בחשבון את סוגי החדרים והגדלים שלהם, ואז לבחון את סוגי המאווררים המתאימים לכל חדר.

בחירת אפשרויות בקרה

כשהמטרה היא לשלוט על מאווררי תקרה שקטים באמצעות מתגי קירות, שלטים או שרשראות משיכה קלאסיות, חשוב להבין שאופן הפעולה של המאוורר תלוי בסוג שתבחרו. ההעדפות משתנות, אבל בהחלט יש חשיבות לנוחות של שלט שמאפשר לכם לשנות את מהירות המאוורר, לשלוט על עוצמת פעולת המנוע, או להגדיר את פעולת גוף התאורה, ללא מאמץ.

מומלץ להתקין מאווררי תקרה שקטים במעגל נפרד מהתאורה, כי אם שני הגופים מותקים באותו מעגל, לא תוכלו להפעיל את המאוורר שלכם כשהאורות כבויים, מה שחשוב במיוחד להתקנת מאוורר תקרה בחדר השינה.

בחירת אפשרויות הבקרה של מאווררי תקרה תלויה בשיקולים כמו האופן המועדף לשליטה במאוורר התקרה שלכם, ובפונקציות שתרצו לכלול.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here