אדריכלות נותנת את החופש להשתמש להיות יצירתיים, ושירותי משרד אדריכלים בצפון מספק שירותי אדריכלות ועיצוב פנים על ידי אנשי מקצוע שיש להם הכשרה ורישיון ספציפי לעבוד בתכנון ועיצוב מבנים. כל בניין הוא שונה. כל פרויקט הוא שונה.

משרד אדריכלים בצפון, Dream Design, מתמחה בתכנון אדריכלי של פרויקטים לבנייה בצפון, והחברה מונה אנשי מקצוע המובילים את תהליך התכנון של כל הפרויקט, משלב הרעיון ועד להקמת המבנה עם שירותי עיצוב פנים והום דיזיין שמותאמים להעדפות וצרכי בעלי הבתים.

גישה אמנותית של משרד אדריכלים בצפון

אדריכלות היא אמנות שעובדת יד ביד עם המדע כדי לעצב מקומות שבהם אנשים יכולים לחיות, לאכול, לעבוד ולשחק. משרד אדריכלים בצפון מבצע פרויקטים שונים של בנייה.

מתכנון קטן כמו תוספת לבית של מישהו, לתכנון גדול כמו בית חולים, קמפוס מכללה או שכונה שלמה, תפקידו של אדריכל הוא לרכז את הרעיונות והחזונות היצירתיים של הלקוח ולזכור את הצרכים של אלה שישתמשו בחלל החדש.

מהו תפקידו של אדריכל?

אדריכלים אינם מעורבים רק בתכנון של בניין. כבעלי מקצוע מורשים הם גם אחראים על בטיחות הציבור ופיקוח על פרויקטים. תפקיד משרד אדריכלים בצפון חשוב בכל שלב בבניית המבנה, החל מהרעיון הראשוני ועד לטקס הפתיחה עם סיום המבנה. מעבר להשלמה, אדריכל נשאר לעתים קרובות מעורב בפרויקט כאשר מבנים מתפתחים כדי לשלב סביבה ורעיונות חדשים.

בתפקיד העיצוב, אדריכל נשכר על ידי לקוח כדי לייצר עיצובים מפורטים של קונספט או רעיון שהלקוח רוצה להביא למציאות. כמו גם צורך ברעיונות עיצוב יצירתיים, חלק זה של התפקיד כרוך בידע טכני ואחריות רבה.

איך נראה מקום העבודה של אדריכל?

מגוון התפקידים גורם לכך שיש גם מגוון מקומות עבודה. עיקר עבודת התכנון בפרויקטים של בנייה תתבצע מתוך משרד אדריכלים בצפון, אבל יתקיימו גם ביקורים בבתי לקוחות, פגישות עם משרדי תכנון ורשויות מקומיות, וכמובן ביקורי אתרים.

לחברת Dream Design יש ותק של שנים רבות בתכנון ועיצוב דירות יוקרה, והאדריכלית הראשית בחברה, אחלאם חסן, מתמחה גם בעיצוב פנים, כך שהשירותים המוצעים כוללים קונספט שלם של אדריכלות ועיצוב פנים בהתאמה אישית לצרכי והעדפות הלקוחות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here