טיפים לבחירת דלת כניסה לבית או למשרד

בונים? משפצים? עומדים לרכוש דלת כניסה חדשה לבית? זה הזמן למספר טיפים מקצועיים אשר יסייעו לכם לבחור את דלת הכניסה האידיאלית ביותר עבורכם.

  • עיצוב – דלתות הכניסה מהוות את המפגש הראשוני עם חלל עיצוב הפנים של הבית או הדירה, ולכן מומלץ להקפיד על עיצוב המותאם לא רק לחזית הבית, הדירה או המשרד, אלא גם לקונספט עיצוב הפנים.
  • גודל – דלתות כניסה רחבות וגדולות הפכו בשנים האחרונות לאחד הטרדנים העיצוביים הבולטים ביותר בחזיתות הבתים הפרטיים ומשרדים. התקנת דלת רחבה וגדולה, מחייבת אתכם להיערך לכך עוד במהלך תכנון הבית או המשרד בשלבי הבנייה או השיפוץ.

    חומר הגלם – כיום, תוכלו ליהנות מהיצע נרחב של דלתות כניסה המיוצרות מחומרי גלם שונים ומגוונם הכוללים בין היתר: דלת כניסה מעץ מלא, דלתות כניסה מזכוכית מחוסמת, דלתות כניסה מפלדה ועוד. בהליך בחירת חומר הגלם הקפידו על עמידות החומר לאורך זמן ואופן בידודו האקוסטי של החומר.

  • מנגנוני הנעילה- דלתות כניסה מודרניות משלבות בתוכן מנגנוני נעילה מתקדמים וחכמים, המאפשרים לכם ליהנות מהגנה מקסימאלית. בדקו היטב מהו מנגנון הנעילה המורכב על הדלת, ובדקו מהם אפשרויות המיגון הנוספות אותן יהיה להתקין על הדלת במידת הצורך.
  • מיגון בפני נזקי מזג האוויר – הפקידו לבדוק מהם אמצעי המיגון אשר יושמו על הדלת מפני נזקי מזג האוויר ותנאי הסביבה המשתנים. קילוף, קורוזיה, שינוי גוונים ופיגמנטציה הם רק חלק מהמפגעים העלולים לפגוע בדלת לאורך זמן, ולכן חשוב לבחון מהם אמצעי המיגון אשר יושמו על הדלת בטרם רכישתה.

    מסגרת תקציב – טווח המחירים של דלתות כניסה נע בין אלפי שקלים לעשרות אלפי שקלים, וכל זאת על פי איכויות חומרי הגלם מהם מיוצרת הדלת, גודל הדלת, עיצוב הדלת, חברת הייצור, מיקום הרכבת הדלת ועוד. התאימו את עלויות דלת הכניסה לתקציב הבנייה, השיפוץ או השדרוג העומד לרשותכם, וכמו כן, הקפידו לבצע סקר מקיף בכל הנוגע להשוואת מחירים בין חברות הייצור והשיווק השונות.

    עכשיו, אחרי שקראתם את הטיפים המופיעים לעיל, זה הזמן לבחור דלת כניסה מרשימה ופונקציונאלית לבית או למשרד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here