עיצוב דלתות חוץ

שנת 2018 כבר בפתח, וזה הזמן להכיר את כל הטרנדים הכי חמים שילוו אתכם במהלך השנים הקרובות בענף דלתות החוץ.

  • שילוב חומרים – בעבר הלא כל כך רחוק, דלתות חוץ התאפיינו בכך שהם היו מיוצרות מחומר גלם אחד, וברוב המקרים, פלדה. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע נרחב של דלתות כניסה המיוצרות מהיצע הולך וגדל של חומרי גלם, לרבות שילובים של עץ וזכוכית, שילובים של אלומיניום וזכוכית, שילובים של פלדה ועץ ועוד מגוון נרחב של שילובי עיטור ועיצוב באמצעות גילופי עץ, פרזול, פסיפסים וחיפויים נוספים.
  • דלתות זכוכית מודפסות – תחום הטכנולוגיה המתפתחת משתלב אף הוא בעולם דלתות החוץ, וכיום תוכלו ליהנות מהיצע נרחב של דלתות זכוכית מולבנות המגיעות עם שלל הדפסות על גבי הזכוכית. טרנד זה מקביל למטבחי הזכוכית המודפסים, והוא נחשב לאחד הטרדנים המודרניים והיוקרתיים ביותר בעף דלתות החוץ.
  • כל הצבעים בפתח הבית – דלתות חוץ הן כבר מזמן לא בעלות צבע אחיד וזהה. כיום תוכלו ליהנות מהיצע נרחב של גוונים וצבעים מכל מניפת הצבעים הקיימת. היצע הצבעים הנרחב מתאפשר בזכות שיטות צביעה בתנורי חום, באמצעותן ניתן להגיע לרמת גוונים וצבעים מרשימה במיוחד ומרמת צביעה וגימור מושלמת!
  • מנגנוני נעילה חכמים – עינית אלקטרונית, מסכי צפייה, אינטרקום מובנה, מנגנוני תאורה בעת פתיחה או סגירה של הדלת, נעילה באמצעות טביעת אצבע ונעילה באמצעות קודן, כל אלו ועוד מהווים את תחום מנגנוני הנעילה המורכבים על גבי דלתות החוץ החדישות והמודרניות. מנגנונים אלו מאפשרים לכם ליהנות מרמת מיגון מקסימאלית ומאלמנט עיצובי המתווסף אל דלתות החוץ.
  • דלתות חוץ מעוצבות – הדלתות המעוצבות אשר נכנסו אל חיינו במהלך השנים האחרונות, ימשיכו להיות אחד הטרנדים הכי מבוקשים בענף דלתות החוץ גם במהלך השנים הבאות. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של עיצובי דלתות, וכמו כן, תוכלו ליהנות מעיצובים אישיים המיוצרים לכם במפעלי ייצור ובנגריות המתמחות בייצור דלתות חוץ.
  • ידיות ופרזול – היצע ידיות הדלתות העומד לרשותכם כיום מאפשר לכם ליהנות ממגוון נרחב של פתרונות פרזול מודרניים ומרשימים לדלת הכניסה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here