דלת כניסה לבית

דלתות כניסה בבית או אפילו בעסק שלכם היא, באופן טבעי, הגורם הראשון שמולו נתקל כל אחד אשר מגיע אליכם. אם ניקח לרגע ברצינות הראויה את הביטוי "אין שני לרושם ראשוני" נבין בדיוק מהי המשמעות הרבה אשר עומדת מאחורי דלת כניסה איכותית, מעוצבת ומרשימה. רוצים לתת את הרושם המדוייק לכל אורח או לקוח הפוקד את דלתכם? כדאי שתמשיכו לקרוא…

ממה עשויות דלתות כניסה ואיך להתאים את הדלת לאופי המקום?

דלת כניסה יכולה להיות עשויוה ממגוון של חומרי גלם. אמנם אין זה כלל ברור אך בהחלט ניתן להתאים את חומר הגלם של דלת הכניסה לתחום העיסוק, במידה שמדובר בדלתות כניסה לעסק. כך למשל אם מדובר בדלת כניסה למשרד עורכי דין או רואי חשבון אולי הבחירה הנכונה ביותר תהיה דווקא דלת עשויה מעץ מלא בעלת מראה מאסיבי וכבד יחסית. אם מדובר דווקא במשרד המספק שירותים המשתייכים לעולם האינטרנט או ההייטק כמו למשל בניית אתרים אולי דווקא הרושם הראשוני הנכון יווצר על ידי דלת עשויה מזכוכית.

האם יש כלל ברור בעניין?

חשוב לציין זאת שוב, כי אין כאן כלל ברור וחד משמעי ובהחלט ניתן להציב דלתות כניסה מכל חומר בכל סוג של עסק. הכל כמובן נתון לשיקוליו ולטעמו של בעל העסק או לשיקולו של האדריכל או המעצב האחראי על בניית השפה העיצובית כולה.

ומה לגבי דלתות לדירות או לבתים פרטיים?

אם מדובר בבחירת דלתות כניסה לבית או לדירה, ככל הנראה שדלת זכוכית תהיה בחירה לא הולמת או פחות מקובלת , אם תרצו. בבתים פרטיים ובדירות נוכל בעיקר למצוא דלתות כניסה עשויות עץ או אלומיניום.

לא בטוחים מה כדאי?

אם גם אתם נמצאים בין אלו אשר לא לחלוטין `סגורים` על סוג הדלת או עיצובה של הדלת, אולי מוטב שתפנו לגורם מקצועי ומוסמך אשר על סמך מקצועיותו ונסיונו ישמח לעמוד לשירותכם ולייעץ לכם מהי הדלת המתאימה ביותר עבור הצורך הספציפי שלכם.חשוב לציין כי שיחת ייעוץ ראשונית היא לרוב, ללא בתחייבות וללא תשלום, כך שהרווח הוא `נטו` שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here