דלתות פנים נסתרות

אחד הטרנדים הפופולריים ביותר בתקופה האחרונה הוא דלתות פנים מעוצבות נסתרות. אלו הן דלתות אשר נראות ממש כמו חלק אינטגרלי של הקיר אך בעת הזזה או לחיצה בנקודה מסויימת על גבי הדלת, מתגלה הדלת עצמה אשר נפתחת אל תוך מגרעת יעודית בתוך הקיר. הדלתות הללו הן גם ללא משקוף ו`מתלבשות` בקו ישר לחלוטין עם הקיר.

היתרון הראשון של דלתות פנים נסתרות הוא בכך שהן מעניקות לחלל שבו הן נמצאות מראה נקי המשתלב באופן מושלם עם עולם העיצוב המודרני הדוגל במינימליזם ובקווים נקיים.

יתרון נוסף הוא כי דלתות שכאלו אינן תופסות מקום, לא כאשר הן סגורות ואז הן נראות כחלק מהקיר עצמו, והן כאשר הן נפתחות, מכיוון שאז הן נכנסות אל תוך הקיר עצמו.

דלתות פנים נסתרות, אגב, לא בהכרח חייבות להיות דלתות הזזה. הן יכולות להיות דלתות כנף הנפתחות באמצעות ציר. מה יותר מתאים לכם? זה כבר עניין של טעם והעדפה אישית.

דלתות פנים איכותיות

מעבר ליופיה של הדלת, בין אם מדובר בדלת פנים נסתרת או כל סוג אחר של דלת פנימית בבית, חשוב מאוד להקפיד על כך כי אנו רוכשים דלת איכותית, מיצרן ומשווקים איכותיים ומוכרים אשר יוכלו להבטיח לנו כי הדלת עומדת בכל הסטנדרטים והתקנים הנדרשים.

מעבר לכך חשוב לוודא כי כאשר אנו רוכשים דלתות פנים לבית הן לא ידרשו מאיתנו תחזוקה שוטפת רבה מידי. במידה שהדלתות ידרשו תחזוקה רבה, נאבד את כל האפקט המתקבל באמצעותן, ובמקום להנות מיופין והאפקט הייחודי שאותו הן מעניקות לבית, נמצא את עצמנו משועבדים לדלת הדורשת טיפולים שונים ומשונים, מעבר להורדת אבק או שימון הצירים אחת לתקופה.

כך למשל דלתות פנים בציפוי פורניר, נחשבות ליפות ויוקרתיות מאוד על שום המראה היחודי שלהן. אך חשוב לזכור כי הפורניר הוא חומר פגיע מאוד ורגיש מאוד אפילו למכות קטנות. כך שאם יש לכם ילדים קטנים בבית או שנוהגים להוביל באופן קבוע חפצים כבדים וגדולים בסמוך לדלת, מוטב אולי לשקול רכישת דלת אחרת ולא דלת אשר תפגע בקלות ותדרוש תיקונים בדרך קבע.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here