דלתות פנים מחומרי גלם שונים

אם בעבר דלתות פנים היו בעיר דלתות בעלות מראה סטנדרטי וכמעט אחיד בכל הבתים, הרי שהיום המצב שונה לחלוטין. כיום דלתות פנים הן עולם ומלואו וניתן למצוא מגוון כמעט אינסופי של דלתות במבחר של צבעים, עיצובים וחומרי גלם שונים.

המבחר הרחב של דלתות פנים הקיימות כיום בשוק הוא כמובן יתרון עצום לבעלי הבתים אשר מאפשר להם ליצור שפה עיצובית כיד הדמיון הטובה עליהם, ולהפוך פרמטר חשוב מאוד בבית למוטיב המשפיע באופן ניכר על עיצוב הבית והאווירה שבו. מנגד המבחר הרחב יכול גם לגרום לתחושת בלבול שבה אנו מתקשים לבחור דלתות פנים אשר יתאימו בדיוק לטעמנו האישי.

דלתות פנים מעץ

ניתן לומר כי גם היום, חומר הגלם הבולט והשכיח ביותר בכל הקשור לדלתות פנים הוא עץ. דלתות אלו מגיעות בכל צבע שנוכל להעלות על דעתנו ובמגוון של סגנונות. ישנן דלתות בעלות מראה נקי ואלגנטי ומנגד דלתות המשלבות עיטורים שונים. מה הכי טוב. מה הכי נכון? מה הכי יפה? במרבית הפעמים, אם לא בכולן, התשובה לשאלות אלו טמונה בעיקר בטעם האישי וכמובן במגבלות התקציב הקיימות.

דלתות פנים מזכוכית

דלתות פנים עשויות זכוכית היו בעיקר נחלתם של משרדי יוקרה אשר היו מעוניינים להעניק תחושה של open space אך עדיין להעניק לכל חלל במשרד את מידת הפרטיות הראויה. בשנים האחרונות דלתות שכאלו ניתן לראות יותר ויותר גם בדירות ובבתים פרטיים המתאפיינים בשפה עיצובית מודרנית, נקיה ומינימליסטית. אם בעבר הזכוכית הייתה חומר גלם המשמש רק לחלונות או לדלתות ויטרינה, הרי שכיום דלתות אלו הופכות להיות נפוצות במיוחד גם כדלתות פנים בתוך הבית.

דלתות פנים ממתכת

גם המתכת הפכה לחומר גלם מבוקש ופופולרי בקרב בעלי בתים רבים. דלתות שכאלו הן לרוב בעלות מראה מעט `כבד` ומאסיבי יותר. גם כאן מדובר כמובן בעניין של טעם אישי והתאמה לעיצוב הכללי של הבית. חשוב להבין כי במידה שמדובר בדלת המיוצרת באופן סדרתי המחיר יהיה בהכרח נמוך יותר מאשר דלת אשר עוצבה ויוצרה בהתאם לבקשה ייחודית של המזמין.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here