דלתות פנים לפרוייקטים בבנייה

בעבר היה מדובר בלא יותר מפינוק בלתי הכרחי, השמור רק לאלו שהפרוטה מצויה בכיסם. היום זהו צורך של ממש הנתפס כלגיטימי ואף הכרחי בעיניהם של מרבית בעלי הבתים בישראל. במאמר הבא נראה את קהלי היעד השונים והיתרונות עבור כל אחד מהם.

דלתות פנים לפרוייקטים הנמצאים בתהליך בנייה

אם אתם ממתינים לבניית דירתכם החדשה בפרוייקט קיים ובמיוחד אם אתם משתייכים לקבוצת רכישה אשר מחליטה בעצמה על כל פרט, ולו השולי ביותר, בבניין שבו אתם עתידים להתגורר, יש לנו כמה בשורות טובות עבורכם. תוכלו להחליט מראש, בהסכמה משותפת של כל דיירי הבניין, על החלפת דלתות פנים בדירות באופן מרוכז. כך תוכלו למעשה להיכנס אל הדירה כאשר כל הדלתות כבר מותקנות בה וללא צורך לבצע שינויים ושיפוצים לאחר הכניסה לדירה. מעבר לכך, ולא פחות חשוב, בזכות רכישה מרוכזת של כמות דלתות פנים גדולה יחסית, תוכלו לזכות בהנחה משמעותית במחיר.

דלתות פנים עבור מעצבי פנים ואדריכלים

אם אתם אדריכלים או מעצבי פנים, ככל הנראה שאין צורך אמיתי להכביר במילים על חשיבותן של דלתות פנים, על יתרונותיהן הטכניים ועל תרומתן הניכרת לשפה העיצובית בבית. מחפשים דלתות הזזה? דלתות נסתרות? מגוון נרחב של חומרי גלם עבור דלתות אלו? תוכלו בקלות למצוא דלתות מסוגים שונים, המותאמות לכל סגנון עיצובי ובהתאם לכל טווח מחירים מבוקש.

דלתות לקבלנים

אם אתה קבלן או עומד בראש חברה קבלנית וודאי גם אתה רוצה לספק ללקוחותיך את המוצר האיכותי ביותר, בהתאמה לטווח המחירים הרלוונטי תוך קבלת המוצר האיכותי ביותר במחיר הכי אטרקטיבי שניתן. באופן טבעי, כקבלן, אתה לא רוכש דלת אחת וגם לא חמש, אלא כמות גדולה הרבה יותר. זו בדיוק הסיבה שבגללה תוכל לקבל מחירים נוחים במיוחד. מעבר לכך, כלקוח פוטנציאלי גדול ונאמן, כל משווק דלתות פנים ישמח לבו לקראתך כמה שרק יוכל (ואפילו יותר) על מנת לשמור אותך כלקוח חוזר איכותי ונאמן אשר יבצע רכישות גדולות אחת לתקופה. מדובר כאן במצב win-win לכל דבר, ובהחלט כדאי לנצל את ההזדמנות!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here