דלתות פנים כפריט דקורטיבי

דלתות פנים הן פריט עיצובי לכל דבר. בדיוק כמו הריהוט, או פריטים דקורטיביים שונים בבית, גם הדלת, מעבר להיותה חוצץ בין חלקים או חדרים שונים בבית, היא בעלת אפקט עיצובי מיוחד. משום שדלת היא לא פריט אשר מחליפים לעיתים קרובות, הנה כמה טיפים אשר יסייעו לכם בפעם הבאה שבה תחליטו לרכוש דלתות פנים.

אל תכנעו לטרדים אופנתיים קיצוניים. בהנחה שדלתות פנים הן לא דבר שתחליפו שוב בשנה או שנתיים הקרובות לפחות וכי באופן טבעי העניין כרוך גם בהוצאה כספית יחסית לא קטנה, העדיפו דלתות פנים אשר תוכלו להיות בטוחים כי תאהבו אותן, לא רק היום, אלא גם בעוד שנתיים או שלוש. גם אם היום הטרנד הלוהט ביותר הוא דלתות פנים בצבע ורוד בוהק, אתם עלולים בהחלט להתחרט על הרכישה עם דעיכתו של הטרנד, אשר תגיע במוקדם או במאוחר.

דלתות פנים הן, כאמור, כבר לא רק פיסת עץ שכל תפקידה הוא להפריד בין החדרים, אלא פריט בעל משמעות עיצובית לכל דבר וענין. בדיוק מסיבה זו עליכם לבחור דלתות אשר יתאימו מבחינת עיצובו הכולל של החלל שבו הן אמורות להיות מותקנות. אם החלל הוא בסגנון כפרי יותר והמוטיבים השולטים בו הם פריטי עץ מאסיביים, העדיפו דלת עץ בסגנון דומה אשר תשלים את המראה. אם החלל שבו תפויה להיות הדלת מותקנת הוא בסגנון עיצוב מודרני \ הייטקיסטי, מומלץ לבחור בדלת נסתרת המשתלבת אל תוך נישה בתוך הקיר או לחלופין בדלת זכוכית או אלומיניום המתאימות יותר לשפה העיצובית הכוללת.

המשפט "מה שקונים בזול, בסוף עולה ביוקר" נכון ורלוונטי במיוחד כאשר מדובר בדלתות פנים. שלא תבינו לא נכון אין זו חובה לרכוש דלתות פנים במחירים גבוהים עד כדי לא הגיוניים, יחד עם זאת גם לא מומלץ לרכוש דלתות פנים פשוטות מידי, אשר לא יחזיקו מעמד זמן רב וידרשו כבר תוך זמן קצר יחסית את החלפתן. אגב, לרוב הדלתות הפשוטות ביותר הן גם לא יפות במיוחד. אם כבר הגעתם להחלטה שברצונכם להחליף דלתות פנים בבית, וודאו שאתם רוכשים מוצר אמין, אפקטיבי התואם את טעמכם האישי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here