דלתות כניסה לבית חדש

לעצב בית חדש זה תענוג עצום, היכולת לעצב דירה או בית חדש החל מהפרט הקטן ביותר ועד לפרטים הגדולים ממש לפי הטעם שלכם האישי זאת זכות וחוויה אדירה שלא כולם זוכים לה. דלתות כניסה מאפשרות לאלו המעצבים את ביתם החדש או מחדש להעצים את החלל הפנימי והחיצוני באמצעות אלמנט שהוא לא רק אמצעי הגנה אלא אלמנט עיצובי מובהק.

בעבר רוב רובם של דלתות הכניסה היו נראות אותו הדבר, התחרות בין עיצובי הדלתות לא הייתה בראש מעניינם של בעלי הדירות הממוצעים, אך כיום, עם התגברותה של תפיסת אופנת הבית הפך אלמנט זה לקבל נתח חשוב מאוד של תקציב ומחשבה במהלך עיצוב הבית והדירה.

אז איזה דלת כניסה מתאימה לכם?

ישנן כיום אפשרויות רבות ומגוונות לבחירת דלת כניסה, בהתאם לטעם ולתקציב של כל כיס. דלתות כניסה מעוצבות במידות סטנדרטיות נעות סביב ה4000 – 8000 ₪ כאשר אם הולכים לכיוונים יותר מרשימים, ניתן להגדיל את הדלתות באורכם וכן להרחיב אותם עם חצי כנף או כנף נוספת מה שעשוי לייקר את הדלת למעל 10000 ₪ .

דלתות כניסה מעוצבות משלבות בתוכן אלמנטים רבים המייחדים כל דלת מחברתה. לדוגמא, פסי מתכת, קרניזים, שילוב זכוכית ופרזול, וגם שינוי טוטאלי של החומר המצוי – הפלדלת לחומר יקר וייחודי כמו העץ או הברזל.

הבחירה איננה פשוטה, כשבונים בית או מחדשים אותו מעצבי הפנים הם בדרך כלל אלו שמכוונים את הבונה או המשפץ לכיוון הנכון והמתאים לו ביותר. אם אין לכם מעצבי פנים ואת הבניה אתם עושים בעצמכם, מומלץ מאוד להיכנס לאתרי אינטרנט בנושאי עיצוב ולנסות ולגבש את הזהות שלכם בכל הקשור לעיצוב הבית ברמת הגמר. דלתות כניסה חייבות להשתלב בצורה הרמונית עם יתר הבית ולכן יש להחליט מראש על הכיוון של עיצוב הבית ורק לאחר גיבוש של תכנית עיצובית שתתאים לבית ניתן להתאים את הדלת שאותה אתם רוצים בהתאם לתקציב ולמגבלות שונות כמו אקלים, פונקציונאליות וכדומה.

הבחירה איננה פשוטה, במקרים רבים התמחור שתמחרנו מראש בשלב הזה משתנה לתמחור גבוהה יותר. נסו לעמוד בתקציב שלכם בצורה יצירתית וחכמה, והכי חשוב תיהנו מהתהליך.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here