נגרים – בונים לכם את החלום!

מי מאיתנו לא היה רוצה לגור בבית שמעוצב בדיוק על פי טעמו ובעיצובו האישי? עם מטבח גדול ומרווח מעץ, ארונות מטבח מעוצבים, שולחן וכיסאות בעיצוב אישי וייחודי, חדר שינה חמים, שכולל מיטה שיוצרה במיוחד עבורכם באופן אישי. חלומי.

יש חלומות שניתנים להגשמה ע"י אמני עץ, הלוא הם נגרים. נגר מטבחים הוא בעל מקצוע, אשר מתמחה בעיבוד עצים, והפיכתם לרהיטים מרהיבים בעבודת יד למטבח. זאת ועוד –  נגרים גם מתקנים רהיטי עץ שבורים.

ניתן למצוא בארץ נגרים רבים, אשר מתמחים בייצור רהיטים ייחודיים על פי החזון שלכם. לא מעט נגרים מסוגלים לייצר עבורכם את רהיט החלומות שלכם על פי רעיונות וסקיצות שתתנו.

נגרים – איך בוחרים נגר מקצועי ומוצלח?

  • המלצות של חברים ומשפחה – המלצות מחברים ומשפחה תמיד יכולים לסייע במציאת אנשי מקצוע מוצלחים. לעיתים, עצם הפניה אל איש המקצוע דרך מכר משותף, יכולה גם לסדר לכם הנחה משמעותית ויחס חם.
  • חומר גלם –  קיים מגוון רחב של חומרי גלם. לא כל סוגי העץ מתאימים לבניית מטבח או ארונות בהתאמה אישית. כשאתם מסתובבים בין נגרים שונים – התייעצו איתם בנוגע לטיב חומרי הגלם איתם הם עובדים, והסבירו להם את צרכיכם בהתאמה לחומרי הגלם.
  • אחריות – לכל מקרה שלא יהיה. אם נגרים משתמשים בעץ שלא עבר טיפול הולם (ייבוש, ציפוי, חומר נגד טרמיטים, חומר דוחה אש וכו') – העץ עלול להינזק ולהישבר. רהיטי עץ אמורים להחזיק מעמד לאורך שנים רבות, ולכן מומלץ לברר אם יש אחריות, מה היא כוללת ולכמה זמן היא תקפה.
  • מחיר – אם אתם מתלבטים בין שני נגריות בצפון מומלצות וטובות, שהותירו עליכם רושם מוצלח – מה שיכריע הוא המחיר.
  • תוספות – כשאתם בוחרים בשירותי עבודה של נגרים, חשוב לברר מה בדיוק כולל המחיר אותו אתם משלמים. לדוגמא, אם אתם מזמינים מהנגר ארונות מעץ, קיימות כל מיני תוספות, כמו ידיות למיניהן, שעשויות לייקר את כל הסיפור. לעיתים, אפשר להזמין מהנגר רק את הבסיס ואת התוספות לקנות באופן עצמאי כדי לחסוך בעלויות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here