עולם העיצוב פנים הינו עולם רחב מאוד המתפרס ומעצים כל פרט ופרט במרחבי החלל, אחד מן האובייקטים החשובים בחלל הפנימי אך גם החיצוני הוא דלתות כניסה. המעבר מהבחוץ לבפנים ולהפך.

מחירי דלתות כניסה

מחירם של דלתות כניסה משתנה מאוד בין סוג הדלתות ותלוי מאוד במגוון רחב מאוד של פרמטרים כגון: גודל, צבע, אלמנטים עיצוביים, סוג צביעה, חומר ממנו עשויה הדלת, ייחודיות העיצוב ופרמטרים נוספים.

מחירי דלתות כניסה לפי סוג צביעה

ישנן שתי סוגים נפוצים לצביעת דלתות פלדלת רגילות, הראשונה היא עיטוף בPVC – חומר גומי הניתן להשגה במספר צבעים פופולאריים. צביעה בתנור מאפשרת צביעה בכל צבע שתבחרו מתוך קשת צבעים רחבה מאוד, עלות צביעה בתנור גבוהה משמעותית מאשר העיטוף בפי.וי.סי אך עמידה לאורך שנים רבות מאוד בעוד שהחומר הזול יותר מחזיק טוב רק בדירות בבניין שנמצאות במקום מוצל לעומת בתים בהם הדלת חשופה לשמש והפי.וי.סי יתכלה ויתקלף בתור שנה שנתיים.

החומר ממנו עשויה הדלת

דלתות כניסה ניתן להשיג בחומר סטנדרטי ומקובל בישראל כמו הפלדלת אך ניתן להשיג גם מברזל או מעץ. ישנו הפרש עצום במחיר של פי שלושה ויותר בין דלת פלדלת לדלתות עץ או ברזל. מיותר לציין שכאשר רוצים להפוך את הכניסה למקום עם אמירה ייחודית יש צורך להשקיע משאבים דווקא בנקודה זאת, ואם אוהבים ויכולים אז דלתות עץ או ברזל מקנות מראה שונה, יוקרתי, כפרי ומעצימות את הכניסה לבית. רוב דלתות העץ והברזל נרכשות דווקא עבור בתים פרטיים ולא עבור דירות, בגלל השימוש הנפוץ דווקא בדלתות בעלות ממדים יחודים שאין בדירות רגילות.

אלמנטים עיצוביים

אם רוצים לשדרג דלתות פלדה ניתן לעשות זאת באמצעות שילוב של פסי מתכת לרוחב הדלת או לחילופין לשים דלתות כניסה המשלבות חלון זכוכית מחוסמת שלא ניתן לראות דרכה, ולהוסיף לה סורג דקורטיבי מברזל – מתאים יותר לסגנון כפרי. הוספה של אלמנטים אלו מתבצעת רק לצבע בתנור ועלויות ההוספה מגיעות למחיר של דלת פשוטה ויותר, תלוי בגודל וסוג האלמנט.

כמו כן ניתן להוסיף ידיות דקורטיביות לדלתות כניסה ועוד כיד הדמיון.

עצבו ותהנו!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here